وقتی گوشی برای شنیدن...

پاره ای از افکار بی مشتری و حرفهای به سخره گرفته شده

وقتی گوشی برای شنیدن...

پاره ای از افکار بی مشتری و حرفهای به سخره گرفته شده

قول

ادم گاهی حرف نمی زنه که نکنه یهو کسی بشنوه ابروش بره

ولی اینقدر راحت تو این دنیا من دارم برای همه ادمهای زمین حرفامو می گم


ای ادمهااااااااااااااااااا

من مجنون لیلی ام یک عشق به قول خودش نا مشروعععععععععععععععععع


تمرکز ندارم دارم از این موضوع به اون موضوع می پرم

وای ذهن من اروم بگیر خواهش می کنم 

کارها مونده می دونم ارامش داشته باش

همه چیز درست خواهد شد من از زندان رها خواهم شد خودم می یا م بیرون خودم

 باید فکر کنم و این می خواد که تو اروم باشی تا بتونم تمرکز کنم عزیزم

از این به بعد همه عزیزم ها مال تو همه عشقها رو نثار خودت می کنم همه نوازش ها مال خودت من عاشق تو خواهم شد تویی که لهت کردم وباید جبران کنم تا شاید منو ببخشی

زدنها شو به کنار

من خودم هم با دستای خودم زدمت اینو چطور باید جبران کرد؟!

 چرا با تو چنین بد کردم خود من جوانی ام همه شور وهیجان و عطوفتم 


چطور جبرانش کنم؟!!

این وصله ناجور رو چطور بی کینه ریشه کن کنم که چنین خوردم کرد؟


می خوام با تو تنها باشم فقط با تو

قول می دم هر چی که تو بگی رو گوش بدم کامل

قول می دم از همین الانننننن 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد