وقتی گوشی برای شنیدن...

پاره ای از افکار بی مشتری و حرفهای به سخره گرفته شده

وقتی گوشی برای شنیدن...

پاره ای از افکار بی مشتری و حرفهای به سخره گرفته شده

مهمونی خانم دکتر

دیروز نهار دعوت خانم دکتر بودیم و از اونحایی که اخرین روز کاریم بود 15 خودکار و اتد هم خریدم و هدیه دادم و 20 هم دادم به سید و رضوی واسته عیدی. 

بعد از نهاد اون می خواست با محمد بره بیرون من با ندا و فهیمه دیگه با اون نیومدیم و یک قسمت از مسیر رو پیاده اومدیم و بعد سوال اتوبوس مطهری شدیم و بعد دوباه پیاده 

تو مسیر حرف حرف ازدواج بود و بعد نم دونم چی شد که از خودم گفتم و از اینکه اعتماد به نفسم رو از دست دادم از اینکه اصلا کسی جلب من نمی شه که هر دوشون گفتن نه تو چرا استباه فکر می کنی اصلا این زور نیست ما به عنوان یک شخص بیرونی می بینمت رفتاراتو و برخوردهای بقیه رو 

تو نباید خودتو با اون مقایسه کنی ادمی که از اون خوشش بیاد تو شاید اصلا ازش خوشت نیاد و کلی هم هستن از تو خوششون می یاد و از اون نه

اتفاقا رفتار تو و مهربونی تو فوق العاده است . فهیمه گفت بازخوری که بچه ها بعد از مهموی ها می دنو نظرشون در مورد شما خیلی جالبه دقیقا دو دسته اند بعضی ها جذب شیک بودن و جسارت اون می شن و خیی ها جذب عطوفت و سرزندگی تو

خلاصه خیلی با هم حرف زدیم و خیلی حرفاشون بهم کمک کرد واقعا نیاز داشتم بازخور بگیرم. من خودم رو حسابی گم کردم.

واقعا فرصت خوبیه این چند روز فکر کنم. 

دیگه برام مهم نیست چه بلایی سرش بیاد چی می شه بایدددددددددد قبول کنم دیگه اونی وجود نداره و فقط خودم. خودم خودم


یکبار دیگه این ها رو می گم:

اینو امروز بهش رسیدم اگر کسی از موضع قدرت بخواد حرفی رو بهم بقبولونه امکان نداره تو کتم بره اما همین حرف رو اگر از موضع عجز بگه 100 در100 قبول می کنم!

نتیجه: شاید برای همینه که من تو دعوا استراتژی عجز می گیرم تا شاید طرف مقابل دلش به رحم بیاد

2- ایا اون که از استراتژی قدرت وارد می سه با قدرت مواجه بشه خاموش می شه؟ حتما همین طوره مثل دیشب که محمد از استراتژی قدرت و غرور وارد شده بود و اون داشت التماس می کرد! 


دیشب محمد قبول کرد و اومد اما سوال؟ دوام جواب دادن این استراتزی چقدر هست؟ 

جواب: تا زمانی که عشقی باشه ( الان محمد دوستش داشت اومد ) ولی منو دوست نداره حتی یکذره پس این استراتزی جواب نمی ده!


یادگیری توپی بود باید براش برنامه ریزی کنم 

هدف: مقابله با استراتژی برخورد از موضع قدرت


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد