وقتی گوشی برای شنیدن...

پاره ای از افکار بی مشتری و حرفهای به سخره گرفته شده

وقتی گوشی برای شنیدن...

پاره ای از افکار بی مشتری و حرفهای به سخره گرفته شده

و به ناگاه عشق

سلام وحید من


امروز جمعه است و چهارمین روز اشناییمون ولی اسمش برام 4 روزه انگار سالهاست دلم با تو اشناست.
یک لحظه از یادم نی ری یک لحظه تپش قلبم کم می شه
می تونم بگم دیشب اصلا خوابم نبرد 
عکسات رو بارها و بارها و بارها نگاه کردم و بی هیچ حرفی انگار یک عالم حرف باهات زدم.
دوست دارم برات بنویسم دوست دارم مرتب به یاد تو باشم 
اصلا گذشت زمان برام مفهومی نداره 
دارم عاشقی می کنم 
من!
خودم باورم نمی شه چطور من که این همه سال هیچ مردی نتونست قلب منو به حرکت در بیاره حالا اینطور منقلب شدم. اصلا با هیچ منطقی برام قابل درک نیست هیچ وقت قبول نداشتم اصلا برام مسخره بوده عشق ورزدین عاشق شدن بی خوابی اون هم تنها در عرض دو روز چرا دو روز 
من از نامه اولت عاشقت شدم با تماست عاشقتر و حالا
نمی دونم نمی دونم اگر ببینمت 
بی تابم وحید بی تابم 
می چرخم راه می رم اشک می ریزم
سجده می کنم اشک می ریزم
خوابم انگار 
در هپروتم 
واقعی نیست شاید 
تو پاره قلب عاطفه ای نه؟
تو همقدم جاده زندگی منی؟
چه شوری در من بیدار شده
چه حجم وسیعی از احساس
می ترسم وحید
می ترسم 
این همه جوشش
سنگوپ می کنم 
تو چی 
ظرف احساس تو تا چه اندازه خالیه؟
من پرم از عاطفه پر م از شوق پرم از عشق
دوست دارم جاری کنم 
غرقت کنم
تا ابدیتی که زندگی هست
لبریزت کنم از 
عاطفه ای که شک ندارم نیست
هیچ جا نیست
پس کجاست منطقم
هنوز داد می زند نهههههه 
درنگی باید 
صبر کن
بگذار احساس تو را خریداری ماهر طلب کند 
تشنه
کویر 

ادامه دارد این نوشته 

من لال مانده ام 

قلم قاصر

افکارم به خود می پیچند

چه حکایتی باشد عشق

فکر می کردم عمری عاشقی کرده ام

چه عظمتی دارد ایننننن

پروردگار من پی چه خواهد بود عشق راست تو

من نمی دانم

که همین را در ظرف وجودیم نگنجد

انفجاری است درونم

خارج از تصور

من عاشق شده ام ایا؟

یا نه احساس می کنم باید عاشقی کنم شاید؟

او کجاست در این همه عاشقی

گم شد 

و چه ساده چه ناباورانه 

چه حس عظیمی است  

پیوند میان دو تن 

دو جنس

اشنایی اش این است

هم اغوشیش چه خواهد بود؟

بیدار می شود حسی 

که خفته بودمش سالهای سال

وای بیداد می کند

منی که چه ساده به وجد می اوریم این طرفی ها را

پس طوفانی خواهم کرد 

شعبده ای بزرگ

جادوگرم که خواندند حالا می فهمم

من در عشق جادو می کنم

جادووووووووووو


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد