وقتی گوشی برای شنیدن...

پاره ای از افکار بی مشتری و حرفهای به سخره گرفته شده

وقتی گوشی برای شنیدن...

پاره ای از افکار بی مشتری و حرفهای به سخره گرفته شده

عوضی

اَه لعنتییییییییییییییییی

تو فیسبوکم بودم دیدم یک عکس هست خیلی اشناست روش کلیک کردم دیدم اره خودشه 

عکسش رو عوض کرده بود

حتما کلی خوش می گذرونه و کلی از خودش عکس می گیره

خوب احمق اینها چه ربطی داره خوب بگیره چی می شه از کجا سوختی

از اینجا که اصلا به من فکر نمی کنه

اصلا براش مهم نیستم از اینکه اصلا به من فکر نمی کنه از اینکه احساس نداره از اینکه واقعا فراموشم کرده

چرا دوباره حسش در درونم زنده شد چرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

گمشو بیرونننننننننننننننننننن

 گمشووووووووووووووووووووووووووووووو

خدایا من کی نسبت بهش بی تفاوت می شم 

بی تفاوتم کن

بی تفارت

بی تفاوتتتتتتتتتتتتتتتت

بگذار بود و نبودش برام مهم نباشه

مثل این چند روز


باید خودمو سرگرم کنم همین

من معتادش بودم

حالا ترکش کردم

هر معتادی وقتی مواد بهش نشون می دن حالش چند لحظه منقلب می شه اشکالی نداره

فراموش کردم


دارم هولاکویی گوش می دم.



نظرات 2 + ارسال نظر
ناشا شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:28 ب.ظ http://loheyadbood.blogsky.com/

میگن یک لحظه وقت بیشتر نیاز نیست برای به خواطر موند....
اما همه می دونند که حتی اگه یک عمر هم ......
ولش کن..
خوش باش
لذت ببر
زندگی کن

ناشناس شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:29 ب.ظ http://lost300.blogsky.com/

سلام بیوتن جان .یه سری هم به وبلاگ من بزن .امیدوارم خوشت بیاد . منتظر نظر داغت هستم . اگه خواستی لینکم کنی منم لینکت میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد