وقتی گوشی برای شنیدن...

پاره ای از افکار بی مشتری و حرفهای به سخره گرفته شده

وقتی گوشی برای شنیدن...

پاره ای از افکار بی مشتری و حرفهای به سخره گرفته شده

توصیفی که یکی از خودش داشت در سایت همسریابی طوبی

چند وقته تصمیمی گرفته بودم برای پیدا کردن یارم دست به دامن فضای مجازی بشم یکی از این سایتها سایت طوبی بود، ولی خوب تا حالا که جوابی نگرفتم ولی اعتراف می کنم با ادمهای جور واجور زیادی اشنا شدم یا افکارهای مختلفی دیدم یا یاد گرفتم همه اقایون حول یک محور می چرخند. 


امروز یکی تو پروفایلش اندر توصیف خودش اینجوری نوشته بود خیلی خوشم اومد که اینجا می گذارمش یادم بمونه:


من..؟! چه دوحرف وسوسه انگیزیست!
این من! نه زیبایم، نه مهـربانم....نه عـاشق و نه محتاج نگاهی!
فراری از دختران آهن پرست و پسران مانکن پرست!
فقط برای خودم هستم....خود خودم ! مال خودم ! صبورم و عجول!
سنگین. سرگردان. مغرور. قـانع!
با یک پیچیدگی ساده و مقداری بی حوصلگی نه چندان تلخ!
چنان ساده ام که گنجشکها هم می توانند در جیب هایم لانه کنند!
با پروانه ای سال ها دوست می شوم!
برای پای مورچه ای که به گل می ماند، های های گریه می کنم!
در دور و دراز باور خود، کودک می مانم همیشه حالا!
و برای تویی که چهره های رنگ شده را می پرستی!
نه سیرت آدمی؛ هیچ ندارم راهت را بگیــر و بـــــــرو!
حوالی ما توقف ممنــــوع است......!!!


و بعد در توصیف اونچه که به دنبالش هست اینطوری گفته:


بیشمارند آنهایی که نامشان آدم است،
ادعایشان آدمیت،
کلامشان انسانیت،
رفتارشان صمیمیت.
حال.....
من دنبال یکی می گردم که
نه آدم باشد،
نه انسان،
نه دوست و رفیق صمیمی،
تنها صاف باشد و صادق.
پشت سایه اش خنجری نباشد برای دریدن.
هیچ نگوید؛
فقط همان باشد که سایه اش می گوید،
صاف و یکرنگ.
علم بهتر است یا ثروت؟! یک جو شرف و غیرت. هم از علم بهتر است، هم از ثروت...

نظرات 4 + ارسال نظر
behzad چهارشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:59 ب.ظ http://shirazkhabar.blogsky.com

پس مبارکه. آشنا شدید با هم

نه اقا بهزاد
برای من که ننوشته بود

سحر شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:15 ق.ظ

اسمشون چی بود

ثنا سه‌شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 01:47 ق.ظ

سلام.باور کنید از وقتی تو سایت ثبت نام کردم همه امید و شادیم رو از دست داد ه ام و تاسف میخورم که چرا مردم به مقوله مهم ازدواج اینگونه سطحی نگاه کرده و از آن بعنوان حربه و اسباب فریب و سرگرمی استفاده می کنند؟ شاید بگید خب میتونی انصراف بدی.حق با شماست باید خود را از این باتلاق بیرون کشید.اما مگر تبعات این دیدگاه در جامعه هویدا نیست؟این مسئله باعث رواج بی اعتمادی و یاس و انزوای عمومی
میشه که در طولانی مدت اثرات آن دامن گیر خودمان خواهد شد.من مردهایی رو دیده ام که به سن 64 سالگی رسیدن و حالا بفکر همدم افتادن.باش تا طالع بختت بدمد.

یه پیرمرد جمعه 1 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 09:06 ق.ظ

این نشون میده که بین فشار جنسی در دوران ترشیدگی و قریحه شاعری رابطه معناداری وجود دارد. یعنی به قول رشته های آمار:
there is a significant relation between .....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد