وقتی گوشی برای شنیدن...

پاره ای از افکار بی مشتری و حرفهای به سخره گرفته شده

وقتی گوشی برای شنیدن...

پاره ای از افکار بی مشتری و حرفهای به سخره گرفته شده

سلام

 

نمی دونم چرا یه کم خسته ام.

از اون هم خبری نیست . یک کم وب گردی کردم مطالب جالب را پیدا کردم. دارم کم کم یه چیزهایی یاد می گیرم. باید خیلی زود تر از این هم وبلاگ درست می کردم برای همین که فرنود اینقدر پیشرفت کرده اخه ۲۴ ساعته پای اینترنت و داره با این ور و اون ور سر زدن کلی مطلب یاد می گیره. باید برای خودم یک سایت شخصی درست کنم. باید به خودم برسم خیلی زشته هنوز هیچ کاری نرکدم. باید بدونم ملت به چی فکر می کنند و دنبال چی هستند.

منکه عاشق تجارت ام باید الکترونیکی شروع کنم. خوب دیگه بسه باید برم استراحت کنمو خسته ام.

فعلا

یکی از دلایلی که کمند اینکه ساعتش خیلی زوده باید یه کارت روزانه بگیرم.

فعلا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد