وقتی گوشی برای شنیدن...

پاره ای از افکار بی مشتری و حرفهای به سخره گرفته شده

وقتی گوشی برای شنیدن...

پاره ای از افکار بی مشتری و حرفهای به سخره گرفته شده

اخرین شب و لحظات سال 2018

سلام

نمی دونم این اولین باره اخرین ساعات یک سال میلادی دارم چیزی می نویسم یا نه؟ ولی یه حسی بهم می گفت بنویس و برای فردا که سال جدیدی شروع می شه ارزو کم

من هم دارم اینکار رو می کنم

ارزو می کنم سال 2019 سال خوبی برای اقتصاد کشورم باشه

امیدوارم تبدیل وضعیت صورت بگیره

امیدوارم بتونم دل همکاران رو شاد کنم

امیدوارم کانون خانواده ام گرم تر و سالم و شاد باشه و مامان بابا سالم و سلامت سایه شون بالای سرمون سالها پایدار باشه.

امیدوارم نوه های ناز و دوست داشتیمون کنار مامان باباهاشون زندگی با کیفیتی داشته باشند و بخندن و شاد باشند و سلامت باشند

امیدوارم مامان بزرگم در کنار دایی ها و خاله ها و بچه هاشون تندرست و شاد باشند.

امیدوارم این سال من سلامت تر چابک تر ورزش کارتر با برنامه تر و پخته تر بشم و کارهای تاثیر گذار مثبت تری بتونم انجام بدم و در زندگی مفید تر باشم.

امیدوارم کلی ارزوهای خوب برای ایجاد بشه و خدای بزرگم مسیرهایی برام باز کنه که هرگز تصورش هم نمی کردم و کمکم کنه خودش زندگی پر خیر و برکتی داشته باشم.

امیدوارم سایه شیطان و وسوسه هاش در پناه خدا محو باشه و همه جا خدا پشت و پناهم باشه.

امیدوارم اوضاع مرکز بهتر بشه

محبوبیتم زیاد باشه

دل کسی رو نشکوننم

حق کسی رو ضایع نکنم

کمک کنم دست کسی رو بگیرم

زندگی ها رو گرم کنم و انرژی ببخشیم و امید بدم

امیدوارم یک دوست خوب احساسی مهربون و وفادار و عاشق پیدا کنم و بالاخره بعد از سالها بتونم کسی رو ببوسم و دوست داشته بشم و بهش محبت کنم و محبت ببینم.

امیدوارم سطح یادگیری ام در این سال زیاد باشه و بتونم تجارب جدید و ارتقاهای شغلی جدید داشته باشم و درامد بسیار بالاتری داشته باشم و برای عرصه بین المللی اماده بشم و وارد سیستم حقوقی ارزی بشم.

امیدوارم توکلم به خدا بیشتر و بیشتر بشه

امیدوارم بتونم در کار خیریه دست چند تا بچه رو بگیرم.

امیدوارم سلامت باشم و مامان بابام و خانواده ام هم سلامت باشن و سبک جدید زندگیم وزنم رو به حد نرمال برسونه

امیدوارم اونقدر اوضاع کشور عالی بشه که رونق اقتصادی داشته باشیم و همه دوست داشته باشند برگردند.

خدایا دوستت دارم و به امید تو هستم

دوست دارم بعدا سرپرستی چندتا بچه رو داشته باشم.

یا خدا