وقتی گوشی برای شنیدن...

پاره ای از افکار بی مشتری و حرفهای به سخره گرفته شده

وقتی گوشی برای شنیدن...

پاره ای از افکار بی مشتری و حرفهای به سخره گرفته شده

اول ژانویه 2020

سلام

امروز شروع سال جدید 2020 هست

نمی دونم چه سالی باشه برای ما تو ایران

اما قیافه اش که خیلی قشنگه. ادم ناخوداگاه می یاد تو ذهنش که امسال باید زندگیش بیستِ بیست باشه.

امید وارم که اینطور باشه.

امروز تولد حضرت زینب سلام الله علیها هم هست. شاید همین هم نکته ای باشه بر اینکه امسال سال خوبیه و شگون داره.

از شوکلاتهای لیلا یک جعبه هنوز مونده بود براش اوردم. گفت به چه مناسب گفتم امروز

اصلا وانستادم حتی باهاش دست هم ندادم

فقط بهش دادم و اومدم

گل نرگسی که دیروز گذاشته بودم تو جانمازش توی گلدون اب روی میزش بود. خوشحالم کرد

ولی نگاهش نکردم. دلم به روش قفل زده ازش ناراحته 

کلی چرا داره تو خودش

ولی خوشحالم خدا کمک کرد بکنم دل بکنم. هر چند کمی هم جون کندم

ولی ارزشش رو داشت.

با تمام کارهایی که کرد حتما تعجب می کنه چطور باز هم بهش سر می زنم بهش هدیه می دم 

خوشحالم کینه ای تو دلم نیست

خدا یا خودت کمکمون کن تا دچار غرور، سیاهی، تباهی، تیرگی، یاس و ناامیدی، سنگدلی، بی شعوری، لجبازی، تعصب، بی مروتی، بی معرفتی، بی ادبی نشیم.

دوستت دارم خدای بزرگ و مهربونم که کسی جز تو نیست یکتایی و شریکی نداری و همه چی در تسلط قدرت توست و 

لا حول و لا قوه الا باالله و هو العلی و العظیم


سکوت

سلام گل نازم
این هفته هم دیگه چیزی ازش نمونده و دیگه داره تموم می شه.

ان شاءالله پرونده اش برات پر بار بسته بشه و کلی به کارنامه ای که قراره دست راستت ان شاءالله داده بشه افزوده باشی.

امیدوارم به حول و قوه الهی از ساعاتی دیگه هفته ای پر بارتر و متعالی تر رو شروع کنی.
 
این یکی دو هفته برداشت منطقی از رفتارت اینو می گفت که دوست نداری بهت پیام بدم، زنگ بزنم، حالتو بپرسم، ...
 باشه قبول ☺ 
قرارمون این بود هر چه از دوست برسد نیکو بداریم. پس حتی اگر چیزی نرسد باز هم نیکوست و من به دیده منت ازت قبول می کنم