وقتی گوشی برای شنیدن...

پاره ای از افکار بی مشتری و حرفهای به سخره گرفته شده

وقتی گوشی برای شنیدن...

پاره ای از افکار بی مشتری و حرفهای به سخره گرفته شده

یکسال عاشقی تو مسیری یکطرفه

سلام زینب جانم

می دونم این جانم فقط یکطرفه است و چقدر یک مسیر یکطرفه حال آدم رو می گیره و فضایی برای نفس کشیدن بهت نمی ده. اقای طالبی گفت با قطار می خواد امشب بره مشهد. حتی بهم نگفت داره می ره چه برسه به اینکه خداحافظی کنه.

تو نماز خونه ولی به نسرین داشت می گفت فک کنم با خواهر و زن داداشش داره می ره 3تایی شاید! چطور می شه بدون مامانش بره؟ اونم روز مادر! حتما اشتباه شنیدم. 

ان شاءالله سفرش سلامت

چقدر تفاوت داریم. من تصمیم می گیرم بهش می گم. در جریان قرار بگیره ذوق می کنم فکر می کنم براش چی بگیرم یا چیکار کنم. ولی ....

بپذیر که نه دوستت داره نه کوچکترین اهمیتی براش داری. برای همین کسی که این مدلیه اصلا درک نمی کنه مورد دوست داشتن قرار بگیره و به کسی که دوستش داره می گه سیریش و کنه.

تو کنه ای ولش نمی کنی. 

ولش کن لطفا بیدار شو 

از فکرش و از زندگیش بیا بیرون

ولش کننننن.

خواهش می کنم ازت بیا بیرون و دیگه هرگز بهش فکر نکن 

همه چی رو پاک کن

یکسال پیش تو این روزها عاشقش شدم

حالاباید جون بکن ترک کنم. 

خودم خرابش کردم . خوددددد من ن نت ن

تعامل ناموفق

سلام 

امروز روز زن بود. شنبه و 26 بهمن

هفته پیش باز هم به خاطر مریضی بابا رفتم اصفهان. 3شنبه هم 22 بهمن بود و چهارشنبه رو مرخصی گرفته بودم. 

دوشنبه عصر پیشش بودم تا کار هرم رو با هم جلو ببریم. وقتی می بینمش دلم براش تنگ می شه.

این چند روز مامان چادرنماز رو دوخت براش و پرسید کیه اسمش چیه رسمش چیه چیکاره است ولی دوست نداشتم بگم. گفتم اسمش اعظمه.

5شنبه هم رفتم بازار براش روسری خریدم 

امروز بهش دادم ولی حس خوبی الان ندارم. کاش نمی دادم. 

حسم اینه ک اش باهاش هیچ رابطه ای نداشتم. کاش نمی دیدمش. کاش باهاش حرف نمی زدم

کاش دوستش نداشتم.

دلم می خواد بلاکش کنم

اقای ط گفت 50 درصد امشب داره می ره مشهد. از همین دلم می گیره بهم هیچی نگفت. 

چرا نمی تونم بپذیرم که هیچ هیچ هیچ در زندگی اش جایی ندارم. من باید خودمو عوض کنم. اون تکلیفش معلومه . تو زندگیش جایی برای من وجود نداره اصلا نیستی.  مثل یک همکار که نهایتا شاید تو تعمال و رفت و امدی همو ببینیم. 

دوستی ای وجود نداره اصلا و ابدا.

چرا ولش نمی کنی؟ 

چرا اینقدر بهش فکر می کنی؟

 حالا هم تحویل دادی دستت درد نکنه. ولش کن فراموش کن.

به نظر منکه الانم بلاکش کن خلاص

برای همیشه پاکش کن

گزارش رو هم خودت انجام بده دیگه اونجا نرو . نبینش تا می تونی ازش فاصله بگیر. 

دردت دوا می شه. توکل کن به ائمه معصومین به امام رضا

به حضرت فاطمه که امروز روز تولدشه. از خودش بخواه

بخواه تمامش کنن این دوست داشتن رو 

رها کن خودتو