وقتی گوشی برای شنیدن...

پاره ای از افکار بی مشتری و حرفهای به سخره گرفته شده

وقتی گوشی برای شنیدن...

پاره ای از افکار بی مشتری و حرفهای به سخره گرفته شده

اخر شب

 

سلام

امروز کار خاصی نرکردم. فقط یه خبر خیلی خوب از طرف استادی دریافت کردم که واقعا برام عزیزه و دوستش دارمو از من دعوت به همکاری کرد که یک پیشنهاد عالیه واسم.

الان یه کم روی سمینار کار کردمو بالاخره تلسم شکسته شد. یه کم باید پیوستگی بین مطالب را بیشتر کنم ولی در کل کاری خوبی شده.

و باید بگم دستش درد نکنه.

 

خوب کلی کار دارم.

فعلا

نظرات 1 + ارسال نظر
شهرام چهارشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 03:25 ق.ظ http://www.shahramclub.blogsky.com

سلام دریا جان. منم وبلاگ شما رو به لینکم اضافه کردم

سلام اقا شهرام امیدوارم موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد