وقتی گوشی برای شنیدن...

پاره ای از افکار بی مشتری و حرفهای به سخره گرفته شده

وقتی گوشی برای شنیدن...

پاره ای از افکار بی مشتری و حرفهای به سخره گرفته شده

دوشنبه

سلام

دیروز دوباره الکی الکی با هم دوا کردیم و من در حالی که گلو درد داشتم داد زدم و این باعث شد امروز گلو دردم با وجود زدن ۴ تا امپول همچنان ثابت قدم و استوار بمونه.

چقدر مسخره که ما نمی تونیم با هم گفتمان داشته باشیم. ئلی به یک حقیقت پی بردم که او ن هم مثل من اونقدر متنفر می شه که حتی دوست نداره دیگه صدامو بشنوه و من و ببینه ولی بایک برداشت ذهنی خیلی متفاوت از من جالبه که تو این رابطه هر دومون فکر می کنیم که قربانی هستیم برای همین هر دومون فکر می کنیم که طرف مقابل مقصره

نمی دونم چرا بعد از اینکه قطع کردم حس کردم چقدر دوستش دارم و همین باعث شده تا نتونم هیچکس دیگه ای رو دوست داشته باشم . انگار دوست داشتنم تو اون تمام شده و خلاصه هر چند که گاهی ازش متنفر می شم و اون هم به خاطر اینکه دوستش دارم.

دیروز حساب کردم و دیدم ۱۲۰۰۰ هزینه مالی فقط باید پرداخت بشه برای شرکت در یک بحث الکی و بی پایان و اعصاب خورد کن . هه خنده داره نه ولی من این کار رو کردم و وقتی کردم حساب کردم اگه ادمها اول حساب کنند بعد این کار و نمی کنند.

خوب این هم از این .

دیگه چی بگم. اها از شهرام عزیز هم سپاسگزارم که برام ارزوی موفقیت کرده و این برام واقعا ارزشمنده خیلی. خیلی خوشحالم کردی شهرام جان مرسی.

دیگه برم به کارم برسم .

فعلا و به امید خدا

امروز اخرین امپول رو می زنم پنادوره و امیدوارم که اون کارو تمام کنه.

خلاص

نظرات 3 + ارسال نظر
تامی دوشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 06:44 ق.ظ http://barname.blogsky.com

سلام
ایشالا همه چی درست بشه
شما هم حالتون خوب بشه
موفق باشید

! دوشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:43 ب.ظ http://alldaytimes.blogsky.com/

ببخشید بی اجازه اومدم داخل

فکر کردم از دوستان مجرد هستید

ولی الان متوجه شدم دعوا خونوادگی هست

------------------------------
از قدیم الایام گفتند که

زن وشوهر دعوا کنند
جاهلان باور کنن


--------------


همیشه خوش وخرم باشید
--------

آقای برادر
جناب شهرام الدوله
قدر این خانمتو بدون
الانم ناخوش احواله بپر تو آشپزخونه دوتا چایی بریز
بیان بشینید
گل بگین و گل بشنوید

-----------------

اگه خواستین از تنهایی و شکست چیزی بدونید ..... یه سری به من بزنید.
-----------------------
البته اگه این
هیچی بابا

---------------------------------
همیشه پیروز باشید

! سه‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 09:06 ق.ظ http://alldaytimes.blogsky.com/

سلام

خیلی ممنون از لطف شما
امیدوارم که اون کسالت دیگه برطرف شده باشه
-------------------
درباره نوشته من فرموده بودید
که تا حدی اشتباه بود
تا حدی یا اینکه به کلی ؟
به هر حال بیشتر از این اگه بخوام نظر بدم ممکنه وارد بحث تجسس بشیم
چیزی که من از اون خوشم نمیاد
---------------------
بیشتر ما ها فضای وبلاگو به این دلیل انتخاب کردیم که تو یه فضایی بتونیم خیلی راحت صحبت کنیم
بدون اینکه کسی مزاحم ما بشه وبپرس که چرا اینو گفتی یا چرا این نظرو دادی
------------------
همین وبلاگی که من راه انداختم
به هیچکدوم از اطرفیان درباره اون چیزی نگفتم
در عوض یه سری دوست خوب که اهل نوشتن هستنو تو فضای وب پیدا کردم
--------------------
دوستای خوبی مثل شما
دوستایی که بدون اینکه نیاز باشه چهره همدیگرو ببنیم
می تونیم با هم دیگه راحت صحبت کنیم
و از هم دیگه یاد بگیریم
تا بتونیم یه بخش از مهارتهای تئوری زندگی رو همینجا یاد بگیریم

هرچند که خیلی اعتقاد دارم
به عمل کار بر آید به سخن دانی نیست
-----------------------
البته عملی هم که پشتش فکر و اندیشه نباشه
بیشتر شبیه عملگی هست تا عمل
------------------------
خب
میبینی
تو وبلاگ خودم دو خط ... دوخط می نویسم
ولی تمام کامنتهایی رو که می فرستم اندازه شاهنامه طولانی هست
------------------------
بابت لینک از شما ممنون
تو اولین فرصت که مشکلات فنی و قالب وب لاگمو حل کنم از لینک دو ستان عزیز استفاده می کنم
--------------------------

جوان بخت و پیروز باشی
!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد