وقتی گوشی برای شنیدن...

پاره ای از افکار بی مشتری و حرفهای به سخره گرفته شده

وقتی گوشی برای شنیدن...

پاره ای از افکار بی مشتری و حرفهای به سخره گرفته شده

سلام

 

امروز دوباره جمعه است . داریم می ریم ایران گردی امروز قراره بریم کاشان قبلا هم رفتم ولی این بار به اتفاق مامان بزرگ و بابا بزرگ و خاله

که صفای دیگه ای داره

دیگه گلودرد برام عادی شده . مصاحبه هم دادم و خیلی دوست دارم نتیجه اش مثبت باسه برای هر دومون هر چند هیچی نتونستیم از برخورد انها برداشت کنیم.

بهروز امروز برام کامت گذاشته بود و خیلی های دیگه و از همه متشکرم . می دونی بهروز ادم دوست داره تو وبلاگ ناشناس بمونه و رو نکنه کی هست درست با نظر یه دوستم که کامنت هاش از نوشته های وبلاگش بیشتره و من و خیلی خوشحال می کنه اون هم دوست داره ناشناس بمونه ...

خوب باید برم امانم را بریدن این خاله و که وای ما همه حاضریم تو داری چیکار می کنییییییییییییییییییییی

 

نظرات 3 + ارسال نظر
دانیال جمعه 12 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 07:41 ق.ظ http://downloading.mihanblog.com

سلام وبلاگ خوبی دارید به من هم سر بزنید من وبلاگ رو 5 یا 6 باز به زر میکنم و هر چه شما بخواهید در آن قرار میدهم خوشحال میشم سر بزنید راستی اگر با تبادل لینک موافقید لینک من را قرار دهید بعد به من خبر دهید تا لینکتون رو بذارم ممنون موفق باشید بای

[ بدون نام ] شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 07:00 ق.ظ

سلام دانیال جان من لینکت دادم. ولی کار نمی کنه!

[ بدون نام ] شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 09:55 ق.ظ http://llee.blogsky.com

سلام دوست عزیز
من هم لینکتو قرار دادم ولی چرا بهم نگفتی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد