وقتی گوشی برای شنیدن...

پاره ای از افکار بی مشتری و حرفهای به سخره گرفته شده

وقتی گوشی برای شنیدن...

پاره ای از افکار بی مشتری و حرفهای به سخره گرفته شده

بالاخره من هم نوشتم .. سلام !

 

سلام ...

 

صبح که دیدم حتی نزدیک ترین مثلا دوستم هم ارزشی برای حرفام قائل نیست اونقدر دلم گرفت  که گفتم باز هم چاره ای نیست جز پناه بردن به هزارتوی دوست داشتنی ام : اینترنت.

ولی الان روزها بود که خودم را برای پیدا کردن یه هم صحبت تو این هزار توی گم کرده بودم و به هر دری می زدم یا کسی نبود بازش کنه یا دره رو از جا کنده بودن و

بتون خاکستری

عدم دسترسی جاش ریخته بودن . نتیجش حالم بهتر نمی شد که هیچ اعصابم

 

 کلافه و داغون می شد.

 

اما نمی دونم امروز چطور به ذهنم رسید که: به درک بذار وبلاگ درست کنم . من حرفامو می زنم خالی می شم دیگه چه اهمیتی داره که کسی بخوندش یا نخونه به درک اره به درک... . 

دیگه هیچی برام مهم نیست دیگه واقعا حوصله هیچی رو ندارم . همیشه از اینکه یکی برام برنامه بریزه اعصابم داغون می شد حالا تا خرخره تو همین وضعیتم و هیچ کاری هم نمی تونم بکنم.

می دونم دلم چقدر پره چقدر برای گفتن و نوشتن حرف دارم . چقدر دوست داشتم همیشه بنویسم ولی هیچ وقت وقتشو نداشتم هیچ وقت حوصله اشو نداشتم هیچ وقت انگیزه اش هم نبود شاید اون موقع باز هم گوشی بود که سبکم کنه یا شاید اصلا برام مهم نبود. ولی حالا نه

دلم شدیدا دلتنگه   دلتنگ و خسته

امیدم کجایی؟

 

کوووووووووووووووووووووووووو؟

 

 امیدم . . .

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
مرورگر.کام چهارشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 10:23 ق.ظ http://www.moroorgar.com

آخرین اخبار ایران و جهان در بزرگترین آرشیو خبری در ایران. خبر+عکس. :: اخبار را در www.moroorgar.com حرفه ای بخوانید ::

لیلا چهارشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 10:35 ق.ظ http://leilavaali.blogsky.com

سلام دریا .
می دونی شاید گوشهای زیادی برای شنیدن باشه ولی ما آنها را نمی بینیم . و فقط می خواهیم کس خاصی به حرفهای ما گوش بده . من همیشه مشتاق شنیدن حرف آدمهایی مثل تو هستم . تا شاید آنها با دانستن اینکه کسی اونها را می فهمه ارومتر بشن .
به وبلاگ ما هم سر بزن

مدیروبلاگ1300مقاله وتحقیق رایگان پنج‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 12:28 ق.ظ http://www.beheshtnet.blogfa.com

سلام
اگه وقت کردید به وب من هم یه سری بزنید
من بیش از1300مقاله وتحقیق رایگان راجمع آوری کردم
وبلاگ من الان پیج رنک2 داره
ومی خواهم باوبلاگ شماتبادل لینک کنم
لطفااگرتمایل داریدمن راباعنوان "1300مقاله وتحقیق رایگان"وبه آدرس:http://www.beheshtnet.blogfa.com
لینک کنیدوسپس ازطریق نظرات خبردهیدتامی خواهیدباچه نام وآدرسی لینک شوید
من درهمان روزلینکتون می کنم
من بعدازاینک شمارولینک کردم بهتون اطلاع می دم
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد