وقتی گوشی برای شنیدن...

پاره ای از افکار بی مشتری و حرفهای به سخره گرفته شده

وقتی گوشی برای شنیدن...

پاره ای از افکار بی مشتری و حرفهای به سخره گرفته شده

۱شنبه

 

سلام

دیشب اونقدر دلم گرفته بود که زدم زیر گریه ولی کاری نمی شه کرد. همون موقع جهان زنگ زد نمی دونم از کجا می فهمه من دلم گرفته همون موقع زنگ می زنه و مرهم می شه.

خوب دیروز کمی سرچ هامو مرتب کردم بد هم نیست منابع ۲۰۰۶ و دست اول امروز باید ادامه بدم . امیدوارم که حالش خوب باشه و از من نرنجیده باشه هر چند ما در دوستیون به اشتباه می رفتیم.

خوب دیگه حوصله زیادی ندارم

فعلا بای

 

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 07:05 ق.ظ

سلام با تشکر از زحماتتون اگر فرصت داشتید یک سری به این ادرس بزنید مطالبش بسیار جالبwww.alcoran.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد