وقتی گوشی برای شنیدن...

پاره ای از افکار بی مشتری و حرفهای به سخره گرفته شده

وقتی گوشی برای شنیدن...

پاره ای از افکار بی مشتری و حرفهای به سخره گرفته شده

من و یه لیست پر از ادمهای ...

سلام

 

می دونم از وقتی که امدم سر کار دیگه وقت نم کنم به این وبلاگ نازنینم که تنها مونسم بود سر بزنم. این روزها هم باز احساس تنهای می کنم. با اینکه با اون هستم و خدا رو صد هزار مرتبه شکرو گوش شیطان کر خیلی بهتر شده ولی من بدجور دلم بهونه یکی دیگه را داره یکی برای همیه یکی که همسرم باشه باهاش باشم برای ابد .

شاید تقصیر این پسر علی باشه که یه هو امد تو زندگیم و یهو ردش کردم ولی همون یه باری که باهاش حرف زدم کلی دلم مشغول شده. لعنت بر این دل .

از اون روز کارم شده گشتن تو لیست دانشجویای فوق و دکترا ولی دریغ از یک جواب. هیچکدومشون جواب ندادن. الا یکی اون هم همین الان گفت که ازدواج کرده. هه چه تلاش بیهوده ای. چرا من تنهام و باید دنبال یکی بگردم.

دوباره لیست را جولوی خدوم باز کردم ولی نه کدومشون؟ کدومشون ازدواج نکرده پسر خوبیه می خواد ازدواج کنه؟

چرامن موندم می دونم ناشکری نمی کنم که وضعیتم خیلی خوبه ولی اخه تنهایم.

خوب مسخره است. همه کارام مونده حالا دارم دنبال شوهر می گردم. مسخره است. مسخره ۵ روز دیگه بیشتر فرصت ندارم.

نظرات 2 + ارسال نظر
mohammad چهارشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:17 ق.ظ http://yahoo

خب عزیزم حتما بایدجزو افراد دانشگاهی باشه اگر مثلا دانشگاهی نباشه نمی شه زندگیو ادامه داد

بیوتن چهارشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:25 ق.ظ

نمی دونم دوباره گذرت به اینجا می رسه یا نه
ولی اقا محمد این مطلبی که تازه براش کامنت گذاشتی مال 6 سال پیش بود . خودم هم یادم رفته بود ولی یک نکته جالب اینجاست. اوضاع هیچ فرقی نکرده فقط شاید کمی بدتر شده ،‌هه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد