وقتی گوشی برای شنیدن...

پاره ای از افکار بی مشتری و حرفهای به سخره گرفته شده

وقتی گوشی برای شنیدن...

پاره ای از افکار بی مشتری و حرفهای به سخره گرفته شده

وقتی گوشی برای...

 

سلام

امروز حالم متفاوت نه خوبم نه بد .پس چون بدنیستم بهترم ازاون روزها.مامان و خاله و مامان بزرگ امدن ولی پیش من نیستن .مندیروز رفتم پیش استاد و خیلی خوب بود. مامان رسوندم . شماره بیمه ام را هم گرفتم. کلا خوب بود.

دیشب مورد سوء نمی دونم چی قرار گرفتم ولی برام مهم نبود. ولی اون خوبش بود.

صبح پا شدم از خواب بدک نبودم.

یک حمید حمیدی پیدا شدهکه زیاد زر میزنه. نمی دونمامیر چیکار میکنه.دیروزکهپیش استادبودمبیشتر راغب شدمبرم اون ور ابپس باید زبانم را تقویت کنم.

براممهم نیستچه میکنه.االانسر اونکارهدارمباهاش میچتمولی برایمهمنیست باکی حرف می زنه چی کار می کنه ...

خیلی کار دارم هنوز

فردا ندا می رسه

 با ناهید از ژاپنچتیدم خوببود. از مزیت های شوهر می گفت. (چه مسخره)

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
راوی خاطرات بزها چهارشنبه 24 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 02:16 ب.ظ

سلام دریا
خداییش یک بار دیگه ویرایشش کن . خیلی سخت خوندنش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد