وقتی گوشی برای شنیدن...

پاره ای از افکار بی مشتری و حرفهای به سخره گرفته شده

وقتی گوشی برای شنیدن...

پاره ای از افکار بی مشتری و حرفهای به سخره گرفته شده

۶ مرداد روز کارآفرینی

امروز رو به خودم تبریک می گم 

البته اشتباه نشه من کارافرین نیستم  

ولی قراره بشم! باور کن! 

 

از امروز می خوام برم کلاس یک کلاس فوقالعاده کخ خدا از توی اسمون شلپی انداخت تو دامن ما 

 

می دونی کی؟ روز تولدم 

این تنها هدیه ای بود که دریافت کردم 

 

البته اصلا یادم نمی ره شمسی دوستم بعد از ۱۰-۱۲ سال بهم زنگ زد و تولدم رو تبریک گفت 

باورم نمی شد!!!! 

چطور یادش بود؟! چقدر معرفت؟! 

 

چقدر شرمنده اش شدم و چقدر خوشحال 

احساس کردم هیچ هیچ هیچ سرمایه ای بهتر از صمیمیت نیست 

 

بهم گفت هر سال یادش بوده و اونقدر به من علاقه داشته که حتی اسم دخترش رو هم می خواسته هم اسم من کنه بماند که بنا به یک سری دلایل مثلا عدم تناسب با فامیل شوهرش از طرف اون موافقت نشده 

 

ولی چه حس صمیمی قشنگی 

اینکه بعد از ۱۲ سال یکی بهت زنگ بزنه و بگه که هنوز به یادته   

این یعنی تو زنده ای 

 

این یعنی خیلی خوشبختی  

 

این یعنی نفسسسسسسسسسسسسسس 

 

دوستت دارم شمسی جون  

مرسی مرسی مرسی 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد