وقتی گوشی برای شنیدن...

پاره ای از افکار بی مشتری و حرفهای به سخره گرفته شده

وقتی گوشی برای شنیدن...

پاره ای از افکار بی مشتری و حرفهای به سخره گرفته شده

پاک سازی

سلام

امروز عکساش و همه یادگاری ها شو فیلم هاشو  و صداشو از روی گوشیم پاک کردم. ولی هنوز چتها و پیاکهامون مونده. فیلمهاشو که نگاه می کردم دیگه دوستش نداشتم . راحت پاکشون کردم. البته که تو تلگرام و اینستا دارمشون ولی می دونم دسترسی بهشون خیلی سخت تره . انگار بردمش تو صندوقچه دلم دیگه دم دستم روی صندلی پادشاهی اش نیست. دیگه پادشاه دلم نیستو تاجش رو خودش شکست.

به دنبال کسی باش که دنبال تو باشددددددددددددددد

نظرات 1 + ارسال نظر
بلاگر سه‌شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1399 ساعت 11:44 ق.ظ http://tosan35.blogsky.com

دنبال کسی باش که تو را همونجور که هستی بخواد ، بدون اینکه بخواد تغییرت بده !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد